FAQ

Doručení objednávek:

Zadal/a jsem objednávku. Bude ještě doručena?

Přestože je náš e-shop nyní uzavřen, objednávky, které byly zadány před jeho uzavřením, jsou stále zpracovávány a doručovány. 

Jakmile objednávka opustí náš sklad, obdržíte jako obvykle potvrzení e-mailem. Upozorňujeme vás, že vzhledem k aktuální situaci ve společnosti ESPRIT může dojít ke zpoždění dodání až o deset dní.

 

Vracení zboží:

Jak mohu provést vrácení zboží?

Objednané modely nesplňují vaše očekávání a chcete je vrátit? Žádný problém!

Po obdržení balíčku máte 14 dní na to, abyste si modely v pohodlí domova vyzkoušeli a bezplatně nám je vrátili.

Jakmile obdržíme vaše vracené zboží, uděláme vše pro to, abychom vám co nejrychleji vrátili peníze. Zpravidla zadáváme platební příkaz k vrácení částky ještě týž den, takže by měla být připsána na váš účet během následujících pěti dnů – v závislosti na době zpracování v bance.

 

Vrácení zboží / vrácení peněz:

Dostanu svoje peníze za vrácení zboží zpět, i když je e-shop zavřený?

Nemusíte mít obavy. Jakmile obdržíme vaše vracené zboží, uděláme vše pro to, abychom vám co možná nejrychleji vrátili peníze. Zpravidla zadáváme platební příkaz k vrácení částky ještě týž den, takže by měla být připsána na váš účet během následujících pěti dnů – v závislosti na době zpracování v bance.

Upozorňujeme vás, že na odeslání vraceného zboží máte 14 dnů po obdržení zásilky!

 

Dárková karta: 

Co se nyní stane s kreditem na mé dárkové kartě?

Bez ohledu na plánované pokračování značky ESPRIT pod novým vlastníkem není bohužel z právních důvodů možné vrátit stávající kreditní zůstatky na dárkových kartách. Zůstatek kreditu představuje ale pohledávku vůči společnosti ESPRIT, kterou můžete jako zákazník uplatnit. Postupujte podle pokynů na tomto odkazu.


Prodej:

Mohu ještě dál nakupovat módu značky ESPRIT v prodejnách nebo online?

Ano, všechny prodejny, pokud jsou ve vlastnictví společnosti ESPRIT a nejsou provozovány třetími stranami, zůstanou prozatím nadále otevřené a budou nabízet módu za atraktivních speciálních podmínek. Objednávání zboží v e-shopu ESPRIT není momentálně bohužel možné. Doufáme, že pro vás budeme opět online co nejdříve.


Body e-points: 

Dají se ještě uplatnit body e-points?

Bohužel, vzhledem k aktuální situaci společnosti už není možné uplatnit body e-points ani v prodejnách ESPRIT, ani online.